close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רישיון קבלן כוח אדם

מערכת שורשכו אב, תשפא04/08/2021

אמנם קבלת רישיון קבלן כח אדם היא תהליך שרווי בהגשת טפסים, הצהרות, מעבר ראיון, תשלום ערבות ועוד...

תגיות:
צילום: freepik
ניהול כוח אדם הוא חלומם של רבים. ישנם אנשים המתעניינים מאוד בתחום זה, ומעוניינים לספק לרבים עבודה מבוקשת ולהתאים אותם למקומות עבודה מבחינת קישוריהם. אבל כדי להתקדם בתחום ניהול כוח אדם, יש צורך בקבלת רישיון קבלן כוח אדם. רישיון זה פותח צוהר להצלחה וגם הזדמנויות שונות, וזאת בהשוואה למנהלים שאין ברשותם רישיון כזה.

כל היתרונות של רישיון קבלן כוח אדם שכדאי להכיר
אמנם קבלת רישיון קבלן כח אדם היא תהליך שרווי בהגשת טפסים, הצהרות, מעבר ראיון, תשלום ערבות ועוד, הוא חיוני ביותר ורבים מעוניינים לקבל אותו. הרישיון מקנה למחזיק
צילום: freepik
בו יתרונות בלתי מבוטלים:
• המחזיק ברישיון נחשב לאמין יותר, והוא מסוגל לגייס עובדים מקצועיים ורבים יותר במהירות רבה.
• עלותו של העובד נמוכה יותר בדרך כלל, אם הוא מועסק דרך חברת כוח אדם. דבר זה מאפשר לחברות לחסוך בכסף.
• אין צורך להתעסק בענייני עובדים שונים כמו תשלומי פנסיה או פיטורי עובדים בלתי מתאימים.
• ישנו ביקוש לעבודה דרך חברות כוח אדם בזכות הזכויות השונות המגיעות לעובדים. מבין הזכויות ניתן להזכיר חישוב דמי הבראה, דמי חגים, 24 ימי חופשה, העסקת העובד כעובד מן המניין לאחר 9 חודשי עבודה ועוד.

איך מקבלים את הרישיון?
תהליך קבלת רישיון קבלן כח אדם אינו פשוט. דבר ראשון, על מבקש הרישיון לעמוד בתנאי סף ולהוכיח שאין לו עבר פלילי בחמש השנים האחרונות וכי יש לו ניסיון בתחום הניהול וכוח אדם. לאחר מכן, עליו למלא טופס בקשה מקוון, לשלוח אותו דרך אתר משרד העבודה והרווחה לצד טפסים ותצהירים שונים. אחר כך, יש צורך לעבור ראיון אישי וגם מבחן שבו מבקש רישיון קבלן כוח אדם נדרש להפגין ידע בתחום דיני עבודה. אם הכול הולך כשורה ומבקש הרישיון עובר את כל השלבים, עליו לשלם בסופו של דבר ערבות בנקאית.

לא חייבים לעבור את התהליך לבד
כל מי שמתחיל בתהליך קבלת רישיון כח אדם, מגלה עד כמה הוא בלתי פשוט ורווי בעניינים ביורוקרטיים. אך אין זה אומר שצריך לעבור אותו לבד. השגת רישיון קבלן כוח אדם או שירות בעזרת עו"ד ליאב מלמד, המתמחה בתחום קבלני עבודה, היא דרך טובה ומהירה להביא לידי המבקש את הרישיון המיוחל שפותח דלתות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה